zaterdag 19 maart 2011

DIY: accessoires


Ik was al heel lang niet meer op Tumblr geweest, het begint een beetje saai te worden. Ik zag dat er een nieuwe knopje erbij was, toen zag ik DIY daar had ik meteen op geklikt, er zaten hele leuke dingen er tussen, die wilde ik wel even met jullie delen. Bij sommige moet je even op het plaatje drukken, dan link hij door naar de DIY of als erop drukt link hij terug naar de eigenaar van het plaatje.



T-shirt haarband.
Voor in je haar of gewoon om je nek . 

Dit is zo leuk! Zo maak je een saai tank top, een stuk leuker! 
Armband met schroeven dingen?
Ik vond deze wel cool eruit zien.

Dit ziet er zo mooi uit! :) 
Rara, van wat is dit gemaakt :O
Ga ik ga de volgende keer proberen om andere leuk DIY's te vinden! Welke zou jij een keer proberen te maken? Of ben je niet iemand die het leuk vindt om dingen te maken?